Pagina's

dinsdag 15 september 2015

Nieuws

Hallo lieve allemaal,

Tot mijn spijt moet ik toegeven dat ik heel lang niks geschreven heb. Dit heeft meerdere redenen. In deze blogpost vertel ik waarom ik niet geschreven heb. Wees niet getreurd, vanaf deze week komt er iedere week weer een artikel online!



Reden 1: Ik had geen laptop of computer tot mijn beschikking.
Mijn laptop was kapot en ik wilde mijn laptop laten repareren bij de winkel waar ik hem gekocht heb, de BCC. De service van BCC vertelde mij dat ik mijn laptop na uiterlijk 6 weken weer terug zou hebben. Na ruim twee maanden kreeg ik dan eindelijk het bericht dat mijn laptop gemaakt was. Aangekomen bij de winkel wilde de medewerker mij helpen met mijn laptop installeren, wat bleek, mijn laptop was nog steeds kapot!
De winkel geloofde zelf niet meer in hun eigen reparatie service dus mocht ik een NIEUWE laptop uitzoeken! (ter waarde van het bedrag van de oude laptop). Ik vond een nieuwe laptop die 100 euro duurder was en kreeg deze laptop gewoon mee! Echte service!

Reden 2: Ik was op vakantie
Ik ben drie weken op vakantie geweest! (zie bovenste foto). Op de plek waar ik mijn vakantie vierde, was geen internet! Daarnaast had ik geen laptop mee. Na één week vakantie was ik erg moe en ging ik naar huis, waarna ik na drie dagen weer een week op vakantie ging, ik ging naar huis om daarna weer één week op vakantie te gaan!!! na deze drie weken was ik dood op en begon de school al weer (ja dat heb je met vier weken zomervakantie...)

Reden 3: Nieuw schooljaar
Dit is mijn eerste schooljaar waar ik echt vijf dagen per week met school bezig ben. Maandag en dinsdag heb ik twee volledige dagen. Woensdag donderdag en vrijdag loop ik stage. Ik wil een biologie leraar worden en daarom geef ik zelf ook lessen. Deze lessen moet ik voorbereiden en ik moet al mijn lessen reflecteren, dus naast de lange stagedagen moet ik ook mijn stage voorbereiden en verslagen maken.

Reden 4: Nieuw werk
Het werken bij V&D heb ik stop gezegd en ik ben begonnen in de huiswerkbegeleiding. Dus naast mijn stage en school werk ik ook één dagdeel bij huiswerkbegeleiding. Na mijn stage ga ik zo snel mogelijk met de bus naar een andere stad om daar te gaan werken....

Reden 5: Nieuwe vriend
Ik heb op vakantie een geweldige jongen leren kennen, nu is het probleem dat hij twee uur bij mij vandaan woont en ik daardoor veel onderweg ben. Hiernaast ben ik vrijwel ieder weekend bij Jericho (mijn vriend).

Goed nieuws!
Nu ik het drie weken erg druk ben heb ik geleerd om mijn tijd weer beter in te delen. Vanaf deze week zal ik iedere week een artikel online zetten. 
Ik heb het bloggen erg gemist maar had (vind ik zelf) goede redenen om niet meer zo veel te schrijven. Gelukkig heb ik nu geen excuses  meer en ga ik weer lekker aan de slag!


xxxx Tessa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten