Pagina's

zaterdag 25 april 2015

Review❤ The Body Shop Satsuma (Koningsdag actie)

Hallo lieve allemaal,

Inmar heeft mij gevraagd om een review te schrijven over deze douchegel. Bij de The Body Shop mag je voor Koningsdag, als je iets koopt, een oranje douchegel uitkiezen. Vorig jaar kreeg je de Satsuma douchegel maar dit jaar mag je kiezen, óf satsuma óf mango. Speciaal voor jullie een extra review, de satsuma douchegel. Voor een review naar de mango douchegel verwijs ik jullie naar DIT andere artikel.



Ik heb maar liefst twee douchegels. Dat betekent dat ik de geur erg lekker vind haha. Satsuma ruikt naar de vrucht satsuma. Als je kijkt naar de foto op het flesje zie je een satsuma vrucht. Een satsuma is dus een soort mandarijn. De douchegel ruikt ook wel naar mandarijn/ sinaasappel. De geur is erg fris en blijft na het douchen ook op je lichaam hangen.

De fles vind ik erg mooi, en handig. De dop gaat makkelijk open en hoef je niet helemaal open te draaien. Het enige nadeel is dat bij sommige flessen de dop moeilijk open gaat en dat de fles na verloop van tijd wat hard word waardoor je niet meer makkelijk in de fles kan knijpen. Het laatste noem ik een luxe probleem, want alleen bij mensen die veel douchegels hebben zou dit kunnen gebeuren.

De dikte van deze douchegel is precies goed. Door de dikte kan je makkelijk een kleine hoeveelheid douchegel op je hand, washand, spons of douchepuff doen. Je hebt namelijk maar weinig product nodig voor veel schuim!

De douchegel is leuk oranje, ideaal voor Koninsdag!


Ik kan deze douchegel iedereen aanraden die van citrusvruchten houd. Als je niet van citrusvruchten houd kan je beter de mango douchegel kiezen.

Deze douchegel kost normaal gesproken €7,- maar krijg je tijdelijk gratis bij een aankoop.

Klik op DEZE link om een review van de mango douchegel te lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten