Pagina's

donderdag 16 april 2015

Mode ❤ Jezelf verwennen met een luxe sieraad.

Hoi allemaal,

Ik vond het vorige week tijd om mezelf te verwennen met een luxe sieraad. Ik ben gek op de sieraden van het merk Guess. Ze zijn lekker bling bling en opvallend. Ik besloot dat ik mezelf mocht verwennen met een sieraad. Ik draag altijd goudkleurige sieraden maar besloot eens lekker gek te doen en voor een andere kleur te kiezen.


En dit is de ketting geworden. Zo als je ziet is hij redelijk subtiel, dit past echter niet helemaal bij mij. Omdat ik tegenwoordig regelmatig voor de klas sta wilde ik toch iets dragen wat wat volwassener is. 
De ketting is Rosé kleurig.  Zoals jullie kunnen zien is de binnenkant van de ketting, het zilver kleurig hartje, losjes. Hij kan draaien. Als het hartje helemaal omgedraaid is komt er een sprankelende verrassing tevoorschijn!

Hoezo een subtiele ketting? BLING BLING zal je bedoelen! De ketting is op twee manieren te dragen. Met de zilveren subtiele kant naar boven en met de bling bling kant naar boven. Na de ketting een paar dagen om gehad te hebben weet ik dat het hartje uit zichzelf draait. Je kan dus niet kiezen of je de steentjes of dat je de zilver kleurige kant wilt dragen.

De ketting heb ik tijdens het prijzencircus gekocht bij V&D. Helaas is het geen prijzencircus meer. De ketting word in meerdere V&D vestigingen nog verkocht. Op de site van V&D  kan je zien in welke winkels deze ketting nog te koop is. 
Guess sieraden zijn duur. Ik heb meerdere Guess sieraden en ik weet dat de sieraden uiteindelijk verkleuren en de steentjes uit het sieraad kunnen vallen. Guess vind ik een prachtig merk maar ik raad jullie aan om nooit de volle prijs voor Guess te betalen. Het verschilt per persoon hoe snel de sieraden verkleuren. Guess geeft geen garantie op hun sieraden.

De ketting kost €69,- 
Ik heb voor deze ketting €20,30 betaalt

Wat is jullie ervaring met Guess sieraden en wat is jullie favoriete merk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten