Pagina's

woensdag 22 april 2015

Gezondheid❤ Fit worden #1


Hoi lieve allemaal,

De zomer komt er bijna aan en dat is voor mij de reden dat ik fit wil worden. Ik wil graag in de zomer lang sportief bezig kunnen zijn op het strand zonder helemaal dood op te zijn, en een beetje een strakker figuurtje kan nooit kwaad. Mijn doel is om fit de zomer van 2015 in te gaan en mijn strijd naar fitheid deel ik graag met jullie. Ik wilde toch al een tijd meer bloggen over sproten en voor mij is, wat er gisteren is gebeurd, de beste gelegenheid.



Vol goede moed heb ik lopen denken aan een doel... Hoe kan ik fit worden meten? Mijn antwoord is niet. Toch wil ik fit worden. Ik wil daarnaast een iets strakker lichaam. Ik denk dat ik dit gewoon haal als ik meer sport dus daar leg ik mijn doelen. Mijn doel zal zijn om zo veel mogelijk te sporten.

Wat zal zo veel mogelijk zijn? Ik wilde voor mezelf concretere doelen stellen.
❤  De laatste dagen in april minimaal 100 km skaten
❤  Minimaal twee keer per week judoën
❤ Minder snoepen!
❤ Een wandeling maken van minimaal 9 kilometer (in april, Koningsdag telt niet mee)

Vooral de 100 km skaten is een echte uitdaging. Ik tel de 100 km vanaf gisteren. Gisteren ben ik namelijk echt begonnen met skaten. De beste gelegenheid om fit te worden gebeurde namelijk gisteren. Ik had besloten dat ik nieuwe skates mocht kopen. Ik heb prachtige skates uitgezocht en ben meteen aan de slag gegaan. Ik vond het zo heerlijk dat ik echt een sport had die ik leuk vond. Eerst probeerde ik hardlopen uit maar dat vond ik toch niet zo erg leuk. Toen ging ik zwemmen, maar ik heb geen goed zwembad in de buurt. Toen dacht ik terug aan het skaten van vroeger en hoe erg ik er van genoot.

Naast het skaten wil ik twee keer in de week judoën. Judo is en blijft mijn passie. Meestal train ik één keer in de week maar vanaf nu sta ik minimaal twee keer in de week op de mat.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn avontuur.


xx' Tessa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten