Pagina's

woensdag 11 februari 2015

Valentijnsdag ❤ Het cadeautje uitzoeken voor je vriend, mag je er zelf iets aan hebben?

Hallo Lieve iedereen,

Het is bijna Valentijnsdag, de dag waarbij veel cadeautjes worden gegeven!
Zelf vind ik het altijd heel moeilijk om cadeautjes te zoeken voor mijn vriend. Dit jaar was het voor mij iets minder moeilijk omdat ik zeker wist wat ik wilde geven. Misschien vinden velen van jullie mij egoïstisch als ik vertel wat ik ga geven. Kan je mijn cadeautje raden als je naar de afbeelding hierboven kijkt? Ik schrijf dit artikel omdat ik vaak hoor dat als je een cadeau geeft, je er zelf geen profijt van mag hebben. Zijn jullie het hier mee eens?


Mijn vriend geniet er enorm van als ik geniet. Dit noem ik echte liefde. Het leukste Valentijnscadeau vind ik een cadeau die recht uit het hart komt. Vorig jaar zijn Martin en ik naar de Efteling geweest en we hadden hier zo veel plezier. Ik heb Martin nog nooit zo veel zien genieten.

Wat veel mensen hebben met Disney heb ik met de Efteling. De Efteling vind ik echt helemaal geweldig. Het leek mij een leuke verassing om mijn vriend mee te nemen naar de Efteling. Eigenlijk geef ik mezelf hierbij ook een cadeautje. Wat vinden jullie hier van?

Mijn vriend is binnenkort jarig. De kaartjes van de Efteling geef ik op Valentijnsdag maar voor zijn verjaardag krijgt hij een patatje en een zakje duivenvoer. Zie je de foto hierboven? Bij de Efteling kan je een zakje Duivenvoer kopen, volgens mij voor 1 euro of 1,50. Ik heb samen met (heel veel kleine kinderen die ik tegen kwam) mijn vriend de duiven gevoerd. Het was zo leuk en Romantisch.

Bij de Efteling voelt het voor mij net alsof ik in een Romantisch sprookje leef. Ik weet dat dit voor Martin wat minder is, maar ik weet wel dat wij samen een geweldige dag gaan beleven!


Geven jullie wel eens een cadeautje waar je zelf van profiteert?


xxxx

1 opmerking:

  1. Ooo, wat een ontzettend leuk cadeau. In dit geval zeg ik: ja. Natúúrlijk mag een Valentijnscadeautje ook een beetje voor jezelf zijn. Het is namelijk een dag om JULLIE liefde te vieren. Heel veel plezier alvast! Geniet ervan samen.

    BeantwoordenVerwijderen