Pagina's

zondag 8 februari 2015

Review ❤ Goldwell Rich Repair Shampoo & Godwell Elixir

Hallo lieve allemaal,

In mei ben ik voor het laatst naar de kapper geweest. Ik moest echt naar de kapper toe omdat ik veel gespleten haarpunten  had. Helaas was mijn oude vertrouwde kapper gestopt... Tja dan maar naar de populairste kapper van het dorp. Gelukkig had mijn moeder een afspraak gemaakt en mocht ik in haar plaats, want er is een wachtrij van minimaal twee weken. Helaas ben ik nooit tevreden bij die kapper en deze keer dus weer niet (ik snap die hele wachtrij en populariteit niet). Mijn doel om mijn haren te laten groeien mislukte toen de kappersschaar vlak bij mijn schouder mijn haren afknipte. Ik heb mezelf beloofd dat ik zo lang mogelijk geen kapper meer zou zien.... Nu ruim 9 maanden later heb ik besloten dat ik wat beter voor mijn haar moet zorgen. En gelukkig kreeg ik deze twee producten.



 
 Op 1 februari vond het KAO salon division evenement 2015 plaats in de westergasfarbriek. Bij dit evenement werden goodiebags weggegeven. Bovenstaande producten zaten in de goodiebag.

Goldwell is een merk dat je alleen bij de kapper kan krijgen. Kappersproducten staan er om bekend om een geweldige kwaliteit te hebben. 

Goldwell dual sences rich repair shampoo:
Deze shampoo reinigt het haar mild. Repareert het haar met deieptewerking. Zorgt voor directe souplesse en glans. Regenereerd IntraLipidComplex met pashmina zijdeproducten en Instant Microfluid Technology.
De shampoo belooft bovenstaande maar het enige wat ik kan zeggen is dat ik deze shampoo echt geweldig vind. Mijn haren voelen super zacht aan, ruiken lekker en klitten niet! Ik heb weinig van de shampoo hoeven gebruiken om mijn haren helemaal schoon te maken.

Deze shampoo kost tussen de 8,50 en 11 euro. Hij is verkrijgbaar op internet en bij verschillende kappers.

Goldwell oil treatment elixir
Dit elixir, doe je in vochtig of droog haar. Het zorgt er voor dat je haar gevoed word. De belangrijkste ingredienten zijn Argan en tamanu olie. Argan olie is naar mijn idee een product die we nu allemaal wel kennen. Tamanu olie, daar heb ik zelf nog nooit van gehoord. Na wat onderzoek heb ik vooral gelezen dat het littekenweefsel en wondjes verminderd. Deze olie heeft veel herstellende eigenschappen, voor de huid en voor het haar. De olie smeer je makkelijk en snel in je haar, je handen blijven niet vet en je haar krijgt een gezonde, niet vette gloed. 

Dit serum/elixir kost tussen de 11 en 14 euro en is verkrijgbaar op internet en bij verschillende kappers.


Ik kan iedereen met droog haar deze producten aanraden omdat ik het gevoel heb dat ze mijn droge haren goed voeden.

xxx'Tessa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten