Pagina's

maandag 9 februari 2015

Review ❤ Bomb Cosmetics, Purple Hills handgemaakte zeep

Hallo allemaal,

Ik hou enorm veel van lekkere luchtjes en van leuke hebben dingetjes. Deze zeep van Bomb Cosmetics heb ik gekregen van mijn schoonouders. Echt een leuk cadeau. Vandaag vertel ik jullie wat ik van deze zeep vind. (Het kaarsenbranderdje en de wax melts zijn ook van bomb cosmetics.)



Achter op de verpakking staat de leuke boodschap: Wash aqay your cares and feel the uplofting effects of patchouli and lavender essential oils as they dance merrily upon your soul.
Ik vind het altijd erg leuk als er op een zeepje of doucheproduct een stukje tekst staat.

De zeep ruikt erg fris en erg bloemig. De geur is goed aanwezig maar niet overheersend. Mijn slaapkamer ruikt subtiel naar deze geur. De geur is heel lekker!!!
  Het zeepje vind ik er echt geweldig uit zien, met de blauwe vlokjes aan de buitenkant en het paars/roze ombre effect. Er zitten ook een soort doorzichtige stukjes in de zeep zodat de zeep er erg bijzonder uit ziet.
Helaas droogt de zeep mijn huid erg uit en zitten er veel agressieve reinigers in. Het maakt mijn handen wel goed schoon als ze erg vies zijn. Deze zeep is een zeep die je goed voor je handen kan gebruiken. De geur blijft subtiel op de handen zitten en vervliegt langzaam.
Ik ben erg blij met deze zeep.
Ik kan deze zeep aanraden voor mensen die een mooie originele handzeep nodig hebben. De zeep doet me een beetje aan de Lush zeepjes denken.

Ik wil mijn schoonouders erg bedanken voor de leuke cadeaus die ze aan mij gegeven hebben.  Deze zeep is echt heerlijk.

Kijk voor meer informatie op www.bombcosmetics.co.uk


xxx Tessa


1 opmerking:

  1. Oh wauw, wat een prachtig stukje zeep om te zien, bijna zonde om te gebruiken. Fijn dat ''ie ook zo lekker ruikt <3

    BeantwoordenVerwijderen