Pagina's

zaterdag 27 december 2014

Shoplog ❤ Lush uitverkoop kerst 2014

Hoi lieve iedereen,

Ik hoop dat jullie allemaal heerlijke feestdagen achter de rug hebben! Mijn dagen waren geweldig, eerste kerstdag heb ik lekker gekookt en tweede kerstdag ben ik met mijn schoonfamilie naar de film gegaan. Gisteren heb ik ook de hele dag achter de computer gezeten om bepaalde Lush producten in de sale te kunnen kopen. De producten die ik heb bestelt komen door drukte nog lang niet binnen. Vannochtend ben ik snel naar Lush gegaan om wat spulletjes te kopen zodat ik vandaag nog lekker in bad kon. Ik ben zeker geslaagd, lezen jullie verder?



Laat ik beginnen, van links naar rechts
So White Bath Bomb, van €4,95 nu €2,48
So White Bath Bomb is helemaal niet so white,  er zitten roze vlekjes in. Deze vlekjes horen in deze Bath Bomb. Hij ruikt echt Zalig en daarom ben ik helemaal verliefd geworden op deze bal.

Magic Wand Bubble Bar, van €8,95 nu €4,48
Deze bubble bar heeft mijn vriend uitgekozen. Hij mocht kiezen welke bubble bar ik ging kopen en deze vond hij het lekkerst ruiken en er het leukst uit zie. Hij vond het ook belangrijk dat ik lekker vaak met het product kon doen. Volgens de verkoopster kon ik er 6 tot 8 keer mee doen. Ik ben benieuwd!

The Christmas Penguin Bubble bar, van €5,25 voor €2,63
Deze schattige pinguïn is mijn allerbeste vriend en noem ik Pingu. Deze Bubble bar vond ik heerlijk ruiken, echt heerlijk. Pingu is niet zo lang mijn beste vriend geweest, ik heb hem namelijk al gedeeltelijk gebruikt.

Rose Jam shower gel 100 g van €8,95 voor €4,48
Rose Jam had ik niet via internet besteld, roosjes vind ik immers niet zo heel lekker ruiken. Toen ik deze douchegel in de winkel rook kon ik mezelf niet inhouden, ik deed hem in mijn winkelmandje en rekende hem snel af. Rose Jam ruikt echt naar rozen, maar persoonlijk ruik ik er ook iets van bessen in. I like it.

Reindeer Rock Soap van €59,50 nu 29,75
 Deze zeep doet mij enorm denken aan mijn geliefde Sweetie Pie. De bessengeur van sweetie pie vind ik zo lekker ruiken, maar omdat sweetie pie een jelly is wordt hij snel vies. Deze vaste zeep zal minder snel vies worden. De zeep laat een vettig laagje achter als je hem vast pakt.

Overzicht:
Rendier zeep: €3,81
Rose Jam douchegel: €4,48
So White Bath Bomb: €2,48
The Christmas Penguin Bubble Bar: €2,63
Magic Wand Bubble Bar: €4,48

Totaalprijs: €17,88


Wat hebben jullie allemaal gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten