Pagina's

zaterdag 27 december 2014

Review ❤ Lush: The Christmas Penguin Bubble Bar

Hoi lieve iedereen,

Jullie hebben mijn shoplog kunnen lezen waarin ik vertelde dat ik dit schatje heb gekocht en ook al heb gebruikt. In dit artikel vertel ik jullie van alles over deze schattige pinguïn.


Lush:
Dit is de kleinste pinguïn die je ooit zult zien! Als hij je bad induikt, zorgt hij voor bergen schuim met de heerlijke geur van mandarijn.

Deze schattige pinguïn vind ik niet naar mandarijn ruiken, ik vind hem, net als de meeste Lush producten, niet definieerbaar ruiken. Hij ruikt in ieder geval hemels.

 Voor gebruik snij ik deze bubble bar door midden.
Ik snij de bubble bar nog een keer doormidden, zodat ik vier delen heb.
1/4e van de bubble bar doe ik in een doosje zodat de bubble bar droog blijft en ik de overige stukken vaker kan gebruiken.
Iets meer dan 1/4e van de bubbelbar verkruimel ik onder de kraan. Ziet de foto hierboven er niet heel erg zielig uit?

Sorry voor het verkeerd om houden van mijn camera, volgende keer zal dit niet gebeuren. 

De bubbelbar schuimt enorm maar dan ook echt enorm goed. Hij ruikt ook heerlijk. Hij ruikt erg sterk. Ik zou jullie ook aanraden om ongeveer 1/4e van de bubbelbar te gebruiken, het zou zonde zijn om meer te gebruiken.

 Het schuim is echt heerlijk en er kwam zo veel schuim! Ik kan me voorstellen dat kinderen het schuim echt super geweldig vinden.

De bubbelbar droogt mijn huid niet uit.

Ik vind het jammer dat de Lush producten zo duur zijn, maar in vergelijking met andere bad producten en de prijs daarvan, kan je beter deze bubbelbar nemen.

Wees er snel bij, op = op want hij is in de sale.

Hij kost normaal €5,25 en nu €2,63

Wat is jullie ervaring met deze bubble bar?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten