Pagina's

maandag 29 december 2014

Review ❤ Douchen met Rose Jam, Lush



Hallo lieve lezers,

Vandaag review ik voor jullie een product, een product die voor mij erg belangrijk is geworden. Op bovenstaande Foto staat een douchegel van Lush, de douchegel Rose Jam. Volgens sommige andere bloggers, waarvan ik helaas de namen vergeten ben, Is Rose Jam afgeleid van een oma die in haar jam altijd rozenwater deed. Super Schattig.



Deze douchegel is enorm speciaal voor mij, omdat mijn geliefde pinkel rook naar roosjes. Mijn lieve Oma Pinkeltje, die we gedoopt hebben tot pinkel omdat ze echt klein was, rook vaak naar roosjes. Ik ben dol op rozen omdat rozen mij aan mijn lieve oma doen denken. Helaas is zij er niet meer, al jaren niet maar dat maakt mijn liefde voor rozen alleen maar groter.

Foto van Lush.nl

Rose Jam ruikt naar Rozen, maar heeft ook iets weg van vanille. Die vanille is voor mij het enige minpunt, ik word een klein beetje misselijk van vanille. De geur vind ik heel erg lekker, maar af en toe tja dan word ik misselijk. Gelukkig ruikt de geur genoeg rozig en hou ik daarom enorm van deze geur.

Lush:
Alsof je huid door een roos is gekust, nadat je Rose Jam Showergel gebruikt hebt. Je kent deze geur misschien van onze Rose Jam Bubbleroon of Ro's Argan Bodyconditioner. HIj heeft een verslavende geur, rozen met een zoet geuraccent. Behalve roos absolue en rozenolie zit hier onder meer ook een infusie van vanillestokjes (fair trade!), sap van goji bessen en vitaminerijke, verzorgende argan-olie uit Marokko in. Rose Jam showergel is heerlijk onder de douche, maar je kunt er ook je haar mee wassen!

Mijn mening tijdens het gebruik:
 De douchegel schuimt goed. De geur wordt goed verspreidt en blijft lang hangen. Je kan je haren wassen met deze douchegel, mijn haar wordt er helaas een klein beetje ruw van, na het gebruik van conditioner is deze ruwheid verholpen maar ruikt mijn haar niet meer zo lekker. Gelukkig ben ik niet allergisch voor deze douchegel op mijn hoofdhuid.

De mening van mijn vriend tijdens het gebruik:
De douchegel schuit wel. Ik heb hem ook als shampoo gebruikt. Hij ruikt lekker. Ik weet niet of hij beter is dan mijn goedkope douchegel maar dat moet je ook niet aan mij vragen. Ik vind hem wel lekker en ga hem wel vaker gebruiken
Wauw, mijn vriend wilt deze douchegel vaker gebruiken, dit wilt hij nooit met duurdere douchegels omdat die lekker voor mij zijn (vind hij) Ik heb hem ooit uitgelegd dat ik het lekker vind als hij naar de douchegel ruikt, dan heb ik er ook wat aan, nu begrijpt hij dat pas :P.  Mijn vriend wast zijn haar altijd met douchegel omdat hij te lui is voor shampoo. Zijn haar werd niet vet van deze douchegel en rook ruim twee dagen erg lekker.


De gebruiksaanwijzing vind ik echt zo grappig!!

De douchegel heeft een roze kleur. De douchegel is erg vloeibaar (kijk naar de dop).


Deze Lush douchegel is nu nog te koop bij Lush online, en in sommige Lush Winkels.

Online zijn de 250 en 500 gram nog te koop. Vinden jullie het ook zo raar dat ze de douchegels in grammen verkopen en niet per milliliter?

250 g= €8.97

500 g=14,97

Hebben jullie deze douchegel al eens geroken?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten