Pagina's

woensdag 24 december 2014

Kerstavond 2014❤ Alle cadeaus die ik gekregen heb


Hoi lieve allemaal,

Ten eerste wil ik jullie allemaal geweldige dagen wensen.Ik hoop dat jullie een geweldig kerstfeest gaan vieren. Ik wil vandaag mijn cadeautjes showen die ik deze kerstavond heb gehad. ik ben echt enorm verwend! Kijk maar op bovenstaande foto.


Deze foto laat meteen mijn lekkerste cadeau zien, het cadeau voor mij en mijn vriend samen. Wij hebben een fles Captain Morgan Spiced Gold gekregen. Ik drink haast nooit alcohol, ik vind het gewoon niet zo lekker. Er is echter één alcoholisch drankje waar ik knetter gek op ben, dat is rum. Ik ben echt verliefd op rum. De lekkerste rum vind ik Captain Morgan Spiced Gold.

Mijn vriend heeft het luchtje One gekregen van Calvin Klein. Ik vind het luchtje erg lekker! Ik heb zelf het luchtje SUN gekregen van Jil Sander. Ik ben echt verliefd op die geur! Dit is dan ook mijn derde fles, de kerstman kent mij erg goed. De luchtjes zijn wel erg zomers!

Links op de foto kunnen jullie een lipgloss van de The Body Shop vinden. Het is de lipgloss met de geur van kokos, nou ja ik ruik de geur nog niet echt.

Jullie kunnen rechts midden een gezichtsmasker van de kruidvat zien, deze ga ik snel voor jullie reviewen!


Deze grote zuurstok heb ik gekregen van een familielid van mijn vriend. Ze komt uit Canada en was voor een paar dagen in Nederland. Echt super lief dat ze aan mij gedacht heeft want ik heb haar maar één keer gezien.


Ik heb nog een hand scrub gehad van Rituals, ik ben benieuwd wat ik hier van ga vinden, ik heb nog nooit een rituals product gebruikt.

Rechts onderin kan je, een beetje wazig, een blauw (twee zelfs) boekje zien met een roze pen. Dit word mijn notie boekje voor in Costa Rica, hierin ga ik een reisverslag bij houden die op mijn blog te lezen zal zijn. In het mooie Costa Rica zal ik geen internet hebben dus schrijf ik eerst alles met de hand op ;)


Hebben jullie leuke cadeau's gekregen, of wat hoop je te krijgen?


xx`Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten