Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Likes & dislikes ❤ September 2014

Hoi iedereen,
Vanaf vandaag komt er iedere eerste zondag van de maand een likes&dislikes artikel online!
Dit keer heb ik 5 likes en 4 dislikes. Kunnen jullie al raden wat mijn likes en dislikes zullen zijn?


 Deze handcrème van Vaseline belooft zachte handen en sterkere nagels. Het product doet echt super goed zijn werking. De handcrème doet niet alleen wat hij belooft, hij ruikt ook nog eens heerlijk en trekt snel in. Dit is echt zeker een like!

Hierboven zien jullie een oogschaduw palette van Rimmel. Er komt enorm veel pigment van de oogschaduw af, echt geweldig. Helaas is de oogschaduw korrelig waardoor je veel last hebt van fall out. Ik heb één keer een ooglook gemaakt met dit palette, de oogschaduw bleef ongeveer anderhalf uur zitten terwijl ik mijn beste primer had gebruikt. Dislike!

 Deze Nivea lip butter is echt hemels! Hij brengt een vettig laagje op mijn lippen en verzorgt ze enorm goed! Ik heb altijd heerlijk zachte lippen als ik hem gebruik.
Mijn lippen krijgen een zachte glans als ik hem gebruik. De lippenbalsem ruikt amper en dit zorgt voor een dikke LIKE!

Het luchtje sun van Jil Sander is echt mijn luchtje geweest in september! Sun doet mij altijd denken aan Turkije <3 Sun blijft enorm lang hangen, als ik hem maandag zou opdoen en een shawl zou dragen, en ik wil vrijdag de shawl weer dragen, dan zou ik sun nog steeds ruiken! LIKE!

Ik heb de laatste tijd zo veel mogelijk de zomer proberen vast te houden. Deze douchegel en bodybutter van the body shop waren hier ideaal voor. De geur, pink grapefruit, is echt heerlijk zomers! De bodybutter voed heel erg goed en de douchegel droogt mijn huid niet uit
De butter is niet heel stevig, maar ik vind hem wel echt onder de butters vallen. Voor een bodylotion is hij veel te vast.
I LIKE IT!!! <3

 Dit haarmasker van Loreal heb ik nu een aantal keer gebruikt. Ik vond hem in het begin niet zo lekker ruiken maar ik wilde het haarmasker toch uitproberen voordat ik mijn conclusie zou trekken.
Nu ik het haarmasker een aantal keer gebruikt heb vind ik hem echt gaan stinken! Het masker doet ook niks voor mijn haar. Echt heel erg jammer. Dit Loreal haarmasker is voor mij een dikke DISLIKE!

Deze geweldige lipgloss is een dislike voor mij. Hij staat me geweldig en hij blijft goed zitten maar ik heb de geur cocoa bestelt. Ik heb deze geur ook ontvangen maar toen ik hem op deed smaakte hij niet naar de cocoa lijn maar naar de chocomania lijn. Ik vind dit echt heel erg jammer! Helaas is het hierdoor voor mij een dislike.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten