Pagina's

donderdag 3 juli 2014

Shoplog DA



Hallo iedereen,

Vandaag ben ik langsgegaan bij de DA omdat sommige aanbiedingen mij aanspraken en ik heb daarom een paar leuke dingen mee genomen!


Als eerst heb ik dit lekkere luchtje gekocht, niet voor mijzelf want het is een mannenluchtje. Toen ik het luchtje rook vond ik hem echt zo goed passen bij mijn vriend, en voor 7,75 kon ik hem niet laten liggen! Het luchtje was afgeprijsd, hij kostte eerst 15,50

 Ik zocht al tijden naar een betaalbare gezichtsscrub. Ik had er eentje van de Action, maar die zat vol met plastic. Ik weet niet of hier ook plastic in zit, ik hoop het niet. Alle producten van Dr. van der Hoog waren tweede gratis. Voor deze scrub heb ik 4,40 betaalt in plaats van 8,79

Ik heb als tweede product (en derde en vierde) deze drie gezichtsmaskers gekocht. Per masker heb ik 1,35 betaalt. Heerlijk, na het scrubben een maskertje op. Dr. van der Hoog maskers vind ik altijd heerlijk. Ieder masker kan ik ongeveer twee keer gebruiken.

Hebben jullie onlangs nog leuke spullen geshopt?

Groetjes Tessa 'x

1 opmerking: