Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

De nieuwe stijl van de Cosmo Girl

Hallo iedereen,
Vandaag kreeg ik de Cosmogirl thuis gestuurd. De Cosmogirl heeft een nieuw uiterlijk. Toen ik dit boekje zag liggen, wist ik niet wat er anders was, totdat ik de twee boekjes naast elkaar hield.


De nieuwe Cosmogirl is ongeveer anderhalf centimeter groter dan de oude Cosmogirl. Een ander verschil is de kaft, de kaft van de nieuwe Cosmogirl is steviger dan die van de oude Cosmogirl en de nieuwe kaft is mat. Als je de boekjes open slaat zie je een nieuw verschil.
Het nieuwe boekje begint meteen met een bladzijde reclame. Ik vind reclame in boekjes zo enorm irritant, maar ik vind het nu eigenlijk heel chique staan. Het is een mooie foto. De eerste bladzijde van de oude Cosmogirl is ook reclame, daarnaast staat de inhoudsopgave.

Bij de nieuwe Cosmogirl zaten "cadeautjes" die hierboven staan afgebeeld. Er zat ook nog een kraskaart bij. Je zou op de site kunnen zien of je gewonnen hebt, helaas moet je dan een account aanmaken, en dat lukt juist niet.. Op de JWLZ kaart staat tien euro. Het roze kaartje is een 50% kortingsbon voor lactacyd en het witte testetje is een lactacyd gel.
Ik heb het niet zo op lactacyd, niet dat ik het ooit geprobeerd heb, maar ik  vind het onnodig en het is niet zo goed voor je lichaam.

De nieuwe layout van de Cosmogirl vind ik erg mooi. De Cosmogirl kost €4 en is te koop bij de meeste supermarkten en tijschriftenwinkels. De nieuwe Cosmogirl is vanaf 3 juli verkrijgbaar.

Groetjes Tessa 'x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten