Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

ClearSkin scrub gel, dr. van der Hoog -review

Hallo iedereen,

Ik was al tijden op zoek naar een betaalbare gezichtsscrub, zonder plastic, toen ik deze scrub in de aanbieding zag, moest ik hem meenemen!

Op de verpakking staat dat de scrub natuurlijk is. Hij werkt tegen puistjes en onzuverheden en is reinigend en talgverwijderend. Ik heb de scrub zelf gekocht tegen de huidschilvers die ik een dag na het zonnen vaak krijg.

De scrub zou schuimend zijn, ik heb maar een klein beetje schuim ontdekt, voor mij geen probleem. De scrub is erg prettig in gebruik, je hebt maar een klein beetje nodig voor een goede scrubbeurt.
Op de foto hieronder kan je lezen hoe je de scrub moet gebruiken.

Voor de mensen die de ingrediƫnten lijst willen weten:


Ik ben heel erg blij met mijn aankoop. Ik heb nog nooit zo'n heerlijke gezichtsscrub gehad! Nadat ik de scrub heb gebruikt voelt mijn huid niet meer droog aan, mijn huid heeft zelfs een lichte glans. Deze scrub werkt zoals een gezichtsscrub moet werken.

Deze scrub is te koop bij de meeste drogisterijen, waaronder de DA en Kruitvat. De scrub kost ongeveer €8.84

Geen opmerkingen:

Een reactie posten