Pagina's

woensdag 30 juli 2014

Appelslak

Hallo Allemaal,


Ik heb een tijdje terug vertelt dat ik wat meer wil gaan schrijven over dingen die met de natuur te maken hebben. Nu heb ik iets wat niet direct met de natuur te maken heeft, maar wel een diertje waar ik heel erg gek op ben! de Appelslak:
 Dit artikel zal meer een persoonlijk artikel zijn dan een informatief artikel.

Dat wezentje daar op de foto, is mijn appelslak Gerrit (lekker origineel). Ik vind appelslakken leuke beestjes omdat ik het enorm leuk vind om ze te zien voortbewegen, en ze eten op een grappige manier! Ik zal het binnenkort proberen te filmen.

Mijn liefde voor de appelslak begon toen ik ze bij mijn tante in het aquarium zag zitten, ik moest er natuurlijk ook één hebben, en ik kreeg de appelslak "Stupid" van mijn neefje.
 Op deze foto is Stupid te zien. Ik heb de foto van het aquaforum geplukt, hier haal ik al mijn informatie vandaan, een goed en betrouwbaar forum! Dit forum raad ik iedereen met vissen aan!

Stupid heb ik helaas niet meer, hij is een tijd geleden dood gegaan. Stupid en Gerrit waren echt dikke maatjes, en dat heb ik vandaag pas gemerkt.



 Hoera ik heb eitjes! De eitjes schijnen er goed uit te zien, en de kans dat ze bevrucht zijn bestaat.
Omdat ik zo gek ben op deze supercute slakjes zal ik het jullie meteen vertellen als ik oma ben geworden!

Als jullie vragen hebben over de appelslak, kan je me altijd mailen of een reactie achterlaten.
Groetjes TEssa

Groetjes Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten