Pagina's

donderdag 8 mei 2014

The Body Shop shoplog mini producten

Hallo allemaal,
Er zijn twee dingen die ik leuk vind, die samen niet een hele goede combinatie zijn: winkelen en de The Body Shop. Toen ik laatst in de stad was tja, toen moest ik wel eventjes langs gaan, helemaal met de actie waarbij ik één gratis lipgloss kreeg. Omdat ik zo veel mogelijk verschillende producten wil uitproberen heb ik alleen maar mini's gekocht.

Hieronder leg ik per product kort uit waarom ik hem heb gekocht en wat me opvalt aan het product. De komende dagen zullen er reviews van de producten online komen.


Van links naar rechts staan de volgende producten zoals de The Body Shop ze noemt: mini camomile gentle eye make-up remover €4 , mini moringa showergel €3, mini moringa body butter €6, mini strawberry shower gel €3 , mini strawberry body puree €4, mini mango whip body lotion €4, mini  mango shower gel €3, lychee lipgloss €7 , cocoa lipgloss €7, mango lipgloss €7 en als laatste een mini bamboo hairbrush €4,50.
De moringa body butter en douche gel, ik lees altijd dat moringa een van de meest populaire, of wel de meest populaire lijn is die bij de The Body Shop verkocht wordt, vandaar dat ik deze heb gekocht. Ik vind de geur enorm lekker ruiken, het is echt een bloemengeur en vooral lekker in de zomer.

De mango producten heb ik gekocht omdat ik body butter, de scrub en de lipgloss lekker vind ruiken. Ik ben echt dol op deze geuren, helaas ruikt ieder potje wel iets anders en kan je ze hierdoor niet helemaal goed combineren.

Waarom ik deze twee producten heb gekocht? Nou dat is door de geur en omdat ik fan ben van de douche gel! Ik heb de douchegel al een keer eerder gekocht en ik vond hem heerlijk<3

Deze drie lipglosjes heb ik gekocht omdat ik niet kon kiezen! Eéntje kreeg ik gratis en de andere twee heb er bij gekocht omdat ze me alle drie heel leuk leken.
Dit product is weer een typisch gevalletje van, hij beviel me nog een keer kopen. Ik doe heel lang met zo'n mini potje en vind het handig dat het potje zo klein is en hem hierdoor makkelijk mee kan nemen.

Het laatste product heb ik gekocht omdat ik door mijn dikke bos met haar altijd een borstel in mijn tas moet hebben. Mijn tangle teezer kan niet goed tegen meegenomen worden in een tas en hierdoor is hij beschadigd. Deze nieuwe borstel is ook lekker klein en neemt hierdoor niet veel ruimte in beslag.

De totale prijs die ik heb uitgegeven is €45,50

Vanaf morgen komen er reviews online.
Groetjes Tessa 'x

1 opmerking: