Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

Lush Kitchen Lemon Melt Shower Jelly

Hallo iedereen,
Ik besloot dat ik mezelf vandaag eventjes wilde verwennen Ik ging naar de Lush in Amsterdam omdat ik de Lemon Melt Shower Jelly wilde kopen van Lush. Eenmaal bij de Lush aangekomen zag ik de tester staan, na 20 min. zoeken werd ik eindelijk geholpen, "sorry we hebben hem niet meer, hij is nergens meer in Amsterdam. Ik mag je de tester niet geven maar ik wil wel een monstertje voor je maken."

Het is een klein potje maar ik heb hem!

De geur is echt geweldig! Als hij ooit weer te koop is ga ik hem zeker snel halen! Hij ruikt naar anti-muggenspul, citroen, en dat vind ik echt heerlijk ruiken!
Hieronder en helaas onduidelijke foto. Ik verwijs voor een duidelijkere foto naar de site van Vera.
Er zitten echt stukjes citroen in.
Deze Shower Jelly heeft een andere structuur dan de andere shower jelly's van Lush, de structuur zit tussen dat van een douchegel en een shower jelly.

Als je vlak bij een Lush bent, haal dan snel dit potje lemon melt shower jelly als hij nog te koop is!
hij is heerlijk.

Hij is te koop voor 10,45 mij Lush, je koopt dan een pot van 230gram.

Groetjes Tessa 'x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten