Pagina's

zaterdag 17 mei 2014

Aardbei bodylotion en douchegel review van de The Body Shop

In mijn The Body Shop shoplog liet ik deze twee heerlijke producten zien! Mijn mening is dus al duidelijk. Lees verder waarom ik deze producten zo heerlijk vind.


De geur van de producten vind ik gewoon enorm lekker. Het ruikt naar uuh,, aardbeien.... maar... het heeft wel een aparte geur. Ik ruik aardbeien maar wel heel anders. Ik heb nog nooit deze geur geroken. Laat ik het maar houden op de geur: the body shop aardbei. De geur is fris en zoet en ik hou er van! Leuk weetje: Ik ken een man die de geur zo enorm lekker vond, hij had de douchegel gekocht zodat meiden hem lekker vonden ruiken!



De douchegel en bodylotion hebben een roze kleur maar na gebruik zie je er niks van!


De bodylotion ruikt het zelfde als de douchegel. De bodylotion is niet heel erg voedend maar voelt wel verkoelend aan. Ik vind hem heerlijk om te gebruiken na een lange warme dag. De bodylotion smeert goed uit, je hebt maar een klein beetje product nodig om een groot stuk van je lichaam in te smeren.


De douchegel vind ik echt heerlijk! Dit is een van mijn lekkerste douchegels omdat hij in een douchepuff erg schuimt, niet uitdroogt en gewoon zo heerlijk ruikt. Na het gebruiken van deze douchegel voel ik me helemaal fris.

Ik vind deze twee producten samen een geweldige combinatie, de geuren versterken elkaar en als ik ze samen gebruik voelt mijn huid gevoed aan.

de producten zijn te koop bij The body Shop online en in de winkel.

De douchegel kost voor een grote fles van 250 mL €7 en voor een kleine fles van 60 mL €3
De bodylotion kost voor een grote fles van 250 mL € 10 en voor een kleine fles van 60 mL €4

1 opmerking: