Pagina's

woensdag 2 april 2014

Ik hou van de Nederlandse natuur

Toen ik dit schatje tegenkwam merkte ik het pas voor het eerst dat de Nederlandse natuur enorm mooi kan zijn. Ik vond Nederland eerst maar een saai landje waar je niks spannends tegen kon komen maar een tijdje terug is daar verandering in gekomen. In dit artikel laat ik jullie een paar foto's zien die een vriendin van mij, Anika, heeft gemaakt


 Dit beestje is een poelkikker. Het ging niet zo goed met deze kikkers in Noord-Holland daarom vind ik het zo enorm bijzonder dat we hem zijn tegengekomen.

Dit beestje is de Amerikaanse rivierkreeft. Deze kreeftsoort komt zoals de naam al zegt uit Amerika. Deze soort is een enorm bekende soort en een lekkernij in de luxe restaurants.


Natuurlijk zijn ALLE dieren meteen na de foto weer vrijgelaten en hebben wij ze geen schade aangebracht

xx'Tessa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten